Koskenades 35 – Gluten

8 thoughts on “Koskenades 35 – Gluten”

  1. Ek sal graag mee wil weet oor gluten en beslis wil weet waar om die meel te koop. My man is sensitief vir gluten,maar noudat ek n bietjie weet,wil ek gluten vir n maand hEeltemal vermy in ons gesin se dieet en kyk of almal nie beter kan funksioneer nie.

  2. Stuur asseblief vir my meer inligting oor gluten vrye meel ens. Ek is n ruk terug gediagnoseer met seliak siekte, en dit bly n opdraende stryd.

      1. Hi my kind moët n taak maak oor gluten seliak kan u so gaaf wees om vir my meer inligting te stuur en Dalk prentjies oor kosse wat dit veroorsaak sal dit baie waardeer dankie grte soekie

  3. My dogter het op 23 ewe skielik ‘n allergie op haar hande ontwikkel en is gediagnoseer met kontakdermititis. Na vele behandelings het sy gegaan vir kos-allergie bloedtoetse en het hulle agtergekom sy is allergies vir gluten. Na slegs 2 glutenvrye dae is die uitslag en ongemak heeltemal weg.

Leave a Reply

